OK, ik snap het Flypost.be maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te surfen ga je akkoord met deze cookies. Je leest er alles over in onze cookie policy.
- Contacteer ons -
- 050 80 00 30
- Blog
OK, ik snap het Flypost.be maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren. Door verder te surfen ga je akkoord met deze cookies. Je leest er alles over in onze cookie policy.
In deze digitale wereld vergeten we vaak dat naast online communicatie we onze klanten ook offline kunnen bereiken. Naast adverteren online, onze social media updaten en wekelijkse nieuwsbrieven is huis aan huis bedeling een succesrecept als het gaat over (potentiële) klanten overtuigen. Papieren boodschappen hebben namelijk een veel grotere impact dan online boodschappen. Maar hoe zorg je er ook effectief voor dat jouw direct mailing zorgt voor optimale conversie?
Een van de positieve punten van In-home advertising is dat je rechtstreeks in het huis van de potentiële klant jouw boodschap brengt. Hierop inspelen is dus een echte must. Een boodschap zoals ‘ervaar de smaak van professionele koffie bij jou thuis’ is hiervoor ideaal!
Hoe meer kanalen jij gebruikt om jouw product te promoten, hoe groter de kans op conversie. Uit een analyse bleek zelfs dat ondernemers die twee kanalen gebruiken gemiddeld dubbel zoveel omzet genereren dan bedrijven die het bij één kanaal hielden. Een multichannel strategie brengt dus het meest op.
De beste manier om jouw potentiële klant te overtuigen? Geef hem/haar ‘goesting’ in jouw product of om het uit te testen. De beste Direct Mail of Door to door is er dus eentje die er goed uitziet en die een duidelijke call-to-action bevat. Zin geven doet je trouwens ook door uitleg te geven. En dat kan uitstekend met In-Home Advertising. Je hebt er de ruimte om een nieuw product uit de doeken te doen.
Vergroot de impact van jouw call-to-action en werk conversie in de hand door een kortingscoupon aan te bieden. Zo geef je net dat extra zetje om een consument te overtuigen. Heel wat succesvolle voorbeelden integreren een kortingsbon in hun In-Home Advertising boodschap.
Naast een coupon is een staaltje ook een goed idee. De optimale formule is natuurlijk een combinatie van de twee. Zo kun je bijvoorbeeld als eigenaar van een koffiemerk een staaltje van jouw nieuwe koffiesmaak aanbieden. In combinatie met een waardebon om daarna de koffie in huis te halen. Hiermee laat je gebruikers kennis maken met jouw product en ten slotte overtuig je hen met een leuke korting. Zo'n totaalaanpak werkt.
Even geduld, de pagina wordt geladen.